מלחמה אבודה מראש

 

מלחמה אבודה מראש

כשאתה עוסק עם נוצרים, תשכח מזה שיסלחו לך על עוצמתך; מפתח המוסר שלהם מאפשר להם למחוא כף רק לחלש – וברגע שהוכרזת כחזק, אתה מפסיד מראש.

בענין זה לא יעזרו לחצים פוליטיים, לובים או תקציבי פרסום – גבוהים ככל שיהיו. הבעייה שלך היא מנגנון ההפעלה של העולם הנוצרי – המפתח המוסרי-פילוסופי שבני האדם במערב נוהגים על פיו.

אתה יכול לדבר מכאן ועד הודעה חדשה על צדק, עובדות ואמת. זה לא נתפש, זה לא נקלט, זה לא עובר. כל מה שעובר זו השאלה: "כמה כוח יש לך?"

זה לא שהנוצרי לא מעריך ומעריץ כוח – הוא לא חושב שהוא מוסרי.

הנוצרי – במיוחד האמריקאי – מפעיל פיצול מיוחד כשהוא בא לטפל בבעיית המלחמה: מחד, הוא צריך להיות מסכן – מה שמצדיק מוסרית את מלחמתו. לכן, כדי לצאת למלחמה הוא צריך לחטוף מכה כזאת שתזרוק אותו על הקרשים. למצב כזה קורא המדינאי הנוצרי "חלון הזדמנויות לפעולה", כי עפ"י מפתח המוסר הנוצרי, רק במצב של חולשה מוכחת אתה רשאי, מוסרית, להשיב מלחמה שערה – ומכאן, פוליטית, אתה בעליונות.

אך מאידך, אם האויב הוא חזק מדי אתה עלול גם להפסיד...

זה יכול להישמע מופשט, מנותק ותלוש – אבל זו החיה שאוחזת בכולנו בציפרניה ושיניה בפוליטיקה שלנו. זו המחלה שאם הרופא מגלה שהיא דבקה בו – אז יש לו בעיה, כי הוא צריך להילחם בחיידקיחם אך אסור לו להשמיד אותם לגמרי...

במקרה הנוכחי, של המלחמה שאנו בעיצומה מסובכים אנשי הממשל שלנו, אשר צריכים ליישר את עצמם לפי "דעת הקהל העולמית" ואינם תופשים שמדובר בנוצרים, כלומר בבני אדם הפועלים לפי מפתח ההצדקה המוסרית הנוצרית.

כשאנשי שלומנו מעריכים את הולם הנוצרים הם אינם מקשרים עובדשה זו לכך שמדובר באותם נוצרים אשר בעבר יצאו בעידוד כמריהם לשחוט יהודים כי הם, הכמרים, היו בעלי ידע וכוח ןככאלה דאגו להאשים את היהודים שהשתמשו בכוח זה כדי לכשף את סביבתם ולהרוג בילדים נוצריים.

אם היו העומדים בראשנו מבינים כי אותו עיקרון הוא המביא את העולם הנוצרי של היום להאשים את היהודים באי מוסריות על אף שהם מפעילים את נשקם נגד מתקיפיהם רק כתגובה להתקפה, מתוך רצון להגן על עצמם, הם היו מבינים שמאבק ההסברה העצמית של העם היהודי בעולם הנוצרי הוא מלחמה אבודה מראש.

לפיכך שוב ושוב צריכה ישראל לזכור שבעיני העולם המערבי כל עוד היא חזקה היא איננה מוסרית – ובמצב זה לא ניתן לשבור את כבלי הכזב המוסרי של הנוצרי, לפחות עד שישחרר את עצמו מתפיסה מוסרית זו.

נתונים נוספים