34

 

תגובות לאירועי היום אייר תשס"ב

השב"כ כארגון טירור

מזה למעלה משבוע מוחזקים בידי השב"כ שלושה תושבי יש"ע בתנאים המהווים לחץ פיזי לא מתון בקשר לחשדות נגדם. בניגוד לזכויות האדם והאזרח היסודיות שלהם אנשים אלה אינם מורשים להיפגש עם בני משפחותיהם או עם עורכי דינם ויש גם שמועות על עינויים.

עקרונית, איש אינו יודע במה הדברים אמורים – אך חברי כנסת ואנשי ציבור שעימם שוחחתי בנושא, אמרו כי הם אינם מעוניינים לעשות דבר בענין כי "אם נכון הדבר (?) ואם מה שהם עמדו לעשות (?) נכון אז זה (?) נורא ואיום"...

כלומר: איש אינו יודע מה הענין ויש אפילו צו איסור פרסום, איפול וכיו"ב – אך רבים הם היודעים כביכול או החושדים – שמשמעו יודעים-לא יודעים – שמשמעו שמחדרי החקירה וההחזקה האפלים של הדוברמן הממשלתי מודלפות שמועות.

ובהקשר שבו ברורה מגמת השמועות וברור כנגד מי ומה הן מופנות, שומה עלינו לחשוד שכפי שקרה בעבר לא אחת, משמש השילוש הלא-קדוש שב"כ-פרקליטות-משטרה כזרוע להטלת טירור פוליטי פנימי על מתנגדים פוליטיים ברוח הבולשביזם הישראלי הזכור לרע.

שמאלניות אלימה ותוצאותיה

מי שרוצה לקבל תמונה ריאלית יותר של התמונה הפוליטית הצרפתית עם היוודע תוצאות הבחירות שם, צריך להוסיף למחנהו של לה-פן את מאות אלפי או אולי מליוני קולותיהם של אלה שפיותיהם נסתמו על ידי ההפחדה והאיומים של השמאל האלים; השמאל המסורתי, שרוממות חופש הביטוי בגרונו וידו מחזיקה בגרונו של האחר, דואג, בצרפת כמו בישראל, להציג את הלאומיות כלאומנות ואת הצהרת הזכויות של הפטריוט על ארצו כעל גזענות.

ברוח זאת קל לו להציג לפני היהודי את ההתנגדות של הצרפתי בעל השכל הישר ל"כיבוש זוחל" של ארצו על ידי בני עם זר כאנטישמיות – כאילו אין הצרפתי הנאור יכול להבחין בין השתלבותם היצרנית של היהודים המעטים בארצו לבין השתלטות המונית של מהגרים רעבים הנצמדים לעטיניו ויונקים את משאביו.

כך או כך, מה שהשמאלני הצרפתי יקצור בהתנגדותם של היהודים הצרפתיים ללה-פן, בהשתעבדותם למשטר הסוציאליסטי המושחת ובשרתם אותו, הוא, ללא ספק, אנטישמיות אמיתית – שבמובן זה תהיה, לדאבוננו, גם מוצדקת.

ועוד לא אמרנו כלום על רצח המנהיג הלאומי ההולנדי לפני יומיים...

מכתב לאזרח המאושפז

חולה נכבד,

אף על פי שבבדיקות האחרונות נמצאת בריא וכשיר לצאת מכאן ולהמשיך בחייך, אנחנו מבקשים שתישאר בבית החולים שלנו למשך מספר שנים נוספות כי הפרנסה שלנו תלויה בך.

בברכה

צוות הרופאים, האחיות, הסניטרים, המנקים, המתחזקים, היועצים, העובדים הסוציאליים, הפסיכולוגים, המדענים, אנשי המחקר, האקדמיים, משרד הבריאות, הפוליטיקאים, החנטרישים, אנשי הממסד וממשלת ישראל.

עץ או פלסטיין

אתמול אמר בוש בנאומו כי "עלינו לבנות כוח בטחון בפלסטיין". כן, שמעתי במו אזניי את המלה "פלסטיין". כמה עשרות שנות נסיגה דיפלומטית לעבר מזרח התיכון הישן מבטאת מלה זו?

אוהד קמין

הוסף תגובה


קוד אבטחה
רענן

נתונים נוספים